linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Ännu en helg över

Publicerad 2013-03-03 23:47:06 i

Den här helgen har jag haft fullt upp. Plugg, kalas, tvättstuga och småpyssel hemma. Har tyvärr inte hunnit vara ute så mycket, hoppas jag får mera tid till sånt snart.

Vi har börjat prata om hur vårat bröllop ska se ut osv. Det ska bli så kul att planera allt! Jag kan inte längta mer tills jag kan titulera mig som Fru Lundgren <3

Imorgon bitti får ni hålla tummarna för mig. Då har jag min första tenta i lönehantering - nämligen manuella löner. Spännande!

Bjuder på några bilder ifrån helgen




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela