linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Tung tisdag

Publicerad 2013-06-20 13:07:56 i Allmänt,

I tisdags hade jag en riktigt tung dag. På dan fick jag reda på att en klasskompis från gymnasietiden inte längre finns i livet. Att denne person som man umgåtts med under tre års tid inte längre finns kvar. Jag har svårt att förstå det.

Minuter efter det tråkiga beskedet kom nästa. Min katt som vi har hos pappa har fått en elak artad bröstcancer och ska avlivas på måndag. Hon och jag har alltid haft ett speciellt band. Jag är den som alltid fått hålla henne. Imorgon ska jag träffa henne för sista gången och ta farväl.. Fy fan vad tungt det känns..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela