linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Mallorca 2013

Publicerad 2013-07-02 13:24:09 i Allmänt,

Våran resa till Mallorca var väldigt härlig. Flygresan gick jättebra. På ditvägen somnade hon i min famn innan vi ens hunnit lyfta och sov i 1,5 timme för att sedan springa runt och charma alla resenärer. Under själva vistelsen var Ebba glad för det mesta och ville bada jämt. På morgonen hoppade hon in i sitt skåp en stund innan hon klev upp i vagnen alldeles själv för att hon ville gå ut. Och det innan vi ens hunnit byta blöja och ätit frukost haha! Stranden var lite för blåsig för hennes del men vid poolerna stormtrivdes hon. Flygresan hem gick också bra. Jag trodde hon skulle somna efter en flaska välling när vi var uppe i luften men nej då. Hon låg i sin vagga på väggen och tittade på folk och käkade köttbullar haha! Det tog nån timme innan hon knoppade in, sen sov hon till och från hela vägen hem och sov vidare i sin egen säng. Det var verkligen en lyckad resa! :)
 
Nu hade jag tänkt mig en massa bilder men det får vänta då blogg.se inte vill samarbeta. På återseende!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2013-07-02 15:56:50

Kul att du börjat blogga igen! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela