linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Fredag

Publicerad 2012-11-23 20:19:55 i

Nu sover lillfisen. Jag ligger och vilar en stund innan jag ska ta tag i disken. Sen kan de obligatoriska fredagsmyset börja.

Idag har jag suttit och letat efter en frisör som kan fixa håret på mig imorgon. Jag hade tid hos min vanliga i Södertälje men hon lämnade återbud. Jag känner mig hemskt ful i håret just nu så jag kan inte vänta längre.
Planen var att åka och hälsa på min svåger med familj i Tyresö en sväng och nu lyckades jag hitta en salong i Tyresö centrum som jag fick en tid på. Två flugor i en smäll.

Besöket på Bvc gick super idag. Inget att klaga på, Ebba var lika perfekt och charmerande som vanligt. Nu väger hon 8950 gr och är 71 cm lång och följer sin kurva fint.
Alltid härligt att få de bekräftat att man gör ett bra jobb. Nästa besök blir när hon är 10 månader och då blir de läkarbesök samt att prata munhälsa

Trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela