linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120110

Publicerad 2012-01-10 14:37:58 i Allmänt,

Vad kul att några utav er har slängt in en gissning :) Det är bara att fortsätta. Jag knåpar ihop listan under helgen tror jag. Vi var till BM idag och allt såg jätte bra ut. Han/hon har vänt på sig och ligger nu med huvudet neråt. Det dröjer nog inte så länge till innan den är fixerad :) Nu har jag även börjat gå upp i vikt, så nu måste jag börja tänka mer på vad man stoppar i sig. Det blir att man tar det som är närmast när man renoverar.

Idag kommer köket och sängen från IKEA och imorgon eftermiddag/kväll flyttar vi in. Lägenheten kommer inte att vara helt klar men det känns ändå toppen. Det kommer vara lite tyst här ett tag nu men jag ska försöka återkomma under helgen.

Hoppas ni alla mår fin fint! Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela