linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120227

Publicerad 2012-02-27 12:40:09 i Allmänt,

Åh du härliga måndag! Jag har fått sova hyffsat inatt, trotts en sissodär 5 toa besök under natten. Vid halv 8 gick jag och la mig på soffan då någon börjat spika och föra oväsen i en längenhet brevid.
Mitt lilla hjärtegull kom hem på lunchen och åt upp rester ifrån middagen. Igår hade jag överträffat mig själv. Örtmarinerad nötstek, potatisgratäng och gräddsås med skyn från köttet i. Jäklar vad gott det blev.

Idag ska vi till barnmorskan igen för kontroll. Hoppas allt ser bra ut :) Ingen bebis på gång ännu iallafall. På onsdag går vi in i v.40. SPÄNNANDE! Jag och Owe sover jusst nu med en filt och en snutte som vi ska ta med till bb så dom får lite av våran doft på sig.

Nu har vi skrivit upp en lista med pojk och flick namn som vi gillar, så vi får se vad det blir :)

Hoppas ni har en bra dag. Puss på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela