linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Julafton 2012

Publicerad 2012-12-31 11:56:05 i Allmänt,

Vi började med paket öppning i sängen direkt på morgonen. Som sagt var vi här hemma för det var smidigast för oss. Vid 12 kom alla och vi intog lunch som bestog av sill. Sedan blev det fika, paket öppning för Ebba och oss innan Kalle. När Kalle var slut intogs middagen som följdes av julklapps lotteri. Kl 19.30 gick våra sista gäster och Ebba kunde få lugn och ro och sova. En väldigt trevlig första jul.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-12-31 12:35:20

Du har fått så långt och fräscht hår, avundsjuk!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-12-31 13:38:46

Du är så vacker Linnea!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela