linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Nyårsafton

Publicerad 2011-12-31 14:53:34 i Allmänt,

Gott nytt år!



Idag mår jag mycket bättre, vilodagen igår hjälpte mycket :) Jag håller på och fixar och donar här hemma medans mannen min är och fixar i lägenheten.
Jäklar vilket år vi haft. Det har varit fruktansvärt tungt och många motgångar men tillsammans har vi klarat av det. Vår kärlek har växt sig starkare och starkare vilket har resulterat i en liten bebis i magen min :) 2012 kommer att bli helt underbart! Vi blir en liten familj på 3, ny bostad och mängder med möjligheter.

Nu ska jag fortsätta göra fint här hemma, piffa till mig själv, och förbereda maten.

På menyn idag står:

Förrätt: Tomat och mozarella bruchetta
Huvudrätt: Oxfilé, hasselbackspotatis, rödvinsås och bea
Dessert: Vit chokladpanacotta

Hoppas att ni får en helt fantastisk nyårsafton!
Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela