linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110224

Publicerad 2011-02-24 13:25:38 i Allmänt,

Fick äntligen prata med min prins igår kväll! Operationen hade gått okej, men det hade varit svårare än dom trott så då tog det längre tid. Dom är inte säkra på att dom fick bort alla stenar heller så imorgon ska han röntgas. Jag tycker så synd om honom! Han har väldigt ont, så får se när han får komma hem. Vet snart inte vad jag gör, det är så tomt här hemma. Jag ska snart åka iväg och träffa honom, har inte sett honom på snart 2 dygn. Jag tror jag skippar mascaran idag. Jag är så blödig, gråter för minsta lilla.

Dags att byta om nu! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela