linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20121007

Publicerad 2012-10-07 21:30:22 i

Hej på er! Idag har vi haft en lugn söndag. Vi har varit ute i de fina vädret. Ebba har provat att gunga för första gången och de värkade populärt :) Vi har haft en riktig mys dag.

På tisdag blir vi äntligen med en till soffa. Jag har väntat på att dom skulle komma på extra pris på Ikea men nu hittade jag en på blocket istället som knappt var använd. Kanoners! Nej nu blir de att stoppa nått i magen och sen försöka sova i tid. Känner på mig att de blir en tuff vecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela