linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120528

Publicerad 2012-05-28 14:14:59 i Allmänt,

Det var så skönt i lördags och få skämma bort sig hos frisören. Nu är jag riktigt ljus igen :) Eba hade det bra hos mormor och när jag var klar köpte jag och Owe med oss sen lunch och åkte dit. Jag hade saknat henne massor!! Vi tog senare en tripp till Järna och hälsade på farfar och Kerstin. Som vanligt när vi är där går tiden jättefort och vips så hade vi suttit och fikat i 3 timmar och pratat skit. vi som bara skulle stanna på en snabb fika ;) haha!
Annars har helgen varit lugn. Idag har vi en trött gnällig tjej. Sover massor har hon gjort. Jag och Owe känner oss jätte sänkta men det ska nog ordna upp sig.

På återseende :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela