linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120522

Publicerad 2012-05-22 14:38:24 i Allmänt,

Vilket fint dop Estelle fick :) Känns inte riktigt som om vi kommer toppa det ;) men det blir nog fint endå :) Ebba är på bra humör idag. Toppen! Men kan tänka mig att hon blir grinig när lollo kommer, bara för att :P Haha!

Blommorna är planerade nu iallafall. Vi måste bara leta efter fästena till balkonglådan som nog ligger gömd i källaren. Saker och ting hamnar på alla möjliga platser när man flyttar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela