linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120520

Publicerad 2012-05-20 11:41:15 i Allmänt,

Idag är det söndag. Känns jätte skönt. Just nu lyxar jag till det med en kopp kaffe i min ensamhet medans mina hjärtan ligger och sover :)

Igår var vi till Tyresö och fick hjälp med bilen. Owe kan fortfarande inte använda sin hand helt fullt ut, så Robban hjälpte till och bytte bromsbelägg och bromsok på framvagnen. Dessutom fick vi grillat till middag där ute. Att få bilden fixad och middag är en bra deal! Ebba var trött och grinig hela dagen, hon hade inte sovit bra på natten. Vid halv 5 satte jag henne i bärselen och gick ut, då somnade hon. :)

Idag ska vi bara vara hemma. Vi ska försöka ta oss ner till källaren bara och kolla efter våra sommarskor.

I veckan var vi ju till Bvc och allt såg jätte bra ut. Hon följer kurvan jätte bra och vart klart godkänd av läkaren som kollade på henne. Nästa gång blir på min födelsedag den 13/6, och då blir det 3 månaders sprutan. Men det går nog fin fint :) På mvc gick det också bra, jag hade läkt ihop fint. :)

Ebba har för några veckor sedan hittat sina händer. Hon ligger ofta och pillar på dom, men helst av allt ska dom vara i munnen! Hon ler ofta tillbaka om man ler mot henne, och hon gillar att leka titut! Väldigt stark i nacken är hon också :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela