linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120514

Publicerad 2012-05-15 11:41:48 i Allmänt,

Efter mycket jagande på läkare och inställda telefontider så har vi äntligen fått veta hur det står till med svår lilla plutt. Och hon är FRISK!! Åh vad lättad jag blev av det beskedet!

Imorgon är det dags för ett besök på Bvc med vägning och mätning, samt ett läkar besök där dom kollar alla leder, höfterna och synen tror jag. Efter det ska vi till barnmorskan vi hade på ett återbesök :)

Bjuer på några goa bilder på skruttan. Hon har tappat nappen, blir ledsen och får sen tillbaka den igen :)







Älskade barn ♥

Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2012-05-20 17:05:51

woohoo! så skönt att ni äntligen fått besked, och ett positivt sådant :) kram på er alla

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela