linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120507

Publicerad 2012-05-07 18:36:51 i Allmänt,

Hallå mina vänner! Här hemma är allt frid och fröjd. Stumpan sover och har gjort det ett tag. Owe och jag tom fått ätit middag tillsammans. Det händer inte ofta nu för tiden hehe. Här hemma är vi förkylda. Ebba har klarat sig ganska bra. Lite små snorig är hon bara. Hennes mage fungerar bättre nu sedan vi började med miniform. Nu har hon inte magknip på kvällarna längre och vi har kunnat börja med lite kvällsrutiner. Tutta-bada-pyjamas-tutta-mys-sova. Så otroligt skönt!

Idag var vi till Bvc. Ebbisen väger nu 5250g och är 57,5cm lång. Stora tjejen!

Nu ska jag passa på att krama lite på gubben min innan hon vaknar. Ha det fint! Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela