linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120321

Publicerad 2012-03-21 21:21:48 i Allmänt,

Hej mina vänner! I lördags morse kl 06.15 föddes min och Owes underbara lilla prinsessa Ebba. Hon är helt underbar på alla sätt och vis. Förlossningen gick jätte bra, jag hade en riktig dröm förlossning måste jag säga. En berättelse kommer att komma. Känns skönt att kunna dela med mig av en bra historia, då många förlossningsberättelser man kan läsa kan vara lite otäcka.

Vi var på återbesök på sjukhuset idag med henne för vägning och PKU test. Hon var knäpp tyst när dom stack henne i handen och hade endast gått ner 100g. Mammas fina flicka ♥

Nu njuter vi av bebislunket här hemma så det dröjer innan nästa uppdatering.

Hoppas ni alla har det fint. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela