linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120315

Publicerad 2012-03-15 11:35:19 i Allmänt,

Hej på er! Känner mig hyffsat utvilad idag, och jag har inte så jätte ont heller. Hoppas det håller i sig :) Fick ett roligt samtal tidigare idag från min farfar som undrade hur det gick. Vi pratar inte så ofta men när vi väl gör det är det alltid super trevligt :) Han är så glad för min skull att jag hittat en sån super bra kille och att vi nu bildar familj. Dock börjar han nu känna sig lite gammal. Han blir gammelfarfar och går i pension iår. Men gubben är bara 67 år "gammal" hehe :) Åh vad jag tycker om honom ♥

Idag bär det av till barnmorskan igen. Hon som inte trodde vi skulle komma förra besöket undrar nog vad vi gör där idag ;) Envisa goa unge!



Lilla bebis, kom ut! Mamma och pappa längtar såå efter dig! ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-15 13:15:58

Vad gör du här kvinna?! Du borde föda vid det här laget :D :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela