linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120311

Publicerad 2012-03-11 17:29:16 i Allmänt,

Fick inte sova mycket inatt heller. Har haft värkar. Kunde somna några timmar tack vare TENS apparaten. Åter igen, den är guld!! Har tagit ett bad idag och försöker vila och ta det lugnt. Min svåger är här så han och Owe fixar lite här hemma. Svärmor bjuder på middag så det behöver jag inte tänka på heller :)

Nu ska jag gå iväg och handla ananas så jag kan få igång den här förlossningen :)

Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-11 20:21:17

Jag hade en känsla av att det skulle bli bebis igår men tji fick jag! Komsi komsi lilla bebis, vi väntar spänt på att få se dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela