linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120307

Publicerad 2012-03-07 13:37:27 i Allmänt,



Bebbens säng står redo :)

Hej mina vänner. Här står det mesta still. Jag sover för det mesta, orkar inte mycket alls. Men snart är lillkorven ute :) Igår vad dagen den var beräknad så nu är det bara att vänta och se. Den 15.e ska vi tillbaka till BM om bebben inte hittat ut ännu, och då bokar hon en tid för igångsättning. Jag vill verkligen inte bli igångsatt så jag kommer prova det mesta innan dess hehe.

Idag tänkte jag försöka ta mig ut. Jag ska gå till affären, mer orkar jag inte. Nu är det tungt med denna mage.



Tog denna bild idag när vi gått in i v41 (40+1) Tänk, snart är du ute lilla bebis.

Hoppas ni alla mår bra ♥

Kommentarer

Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Publicerad 2012-03-07 13:55:06

Mysigt bebisen kommer få sova!:)Förstår att du inte orkar mycket nu såhär på slutet. Kram!

Postat av: Karin

Publicerad 2012-03-07 14:34:28

Jag har fortfarande inte fattat att ni ska ha barn, allt har ju så himla fort! Nästa gång vi ses så kommer han/hon vara här!! :)



En massa styrkekramar till dig!

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-03-07 15:04:23

Jag som trodde att ärtan skulle ha hittat ut vid det här laget, envisa bebis!



Lycka till när det väl sätter igång! Och håll oss uppdaterade :) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela