linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120610

Publicerad 2012-06-10 17:41:11 i Allmänt,

Ebba börjar äntligen må bättre. Känns hur skönt som helst. I fredags så bar det av till Södertälje för att fira mamma som fyllde år och Timmy och Alexandra som tog studenten. Det var en väldigt trevligdag med mycket go mat.

Här hemma har vi haft besök av Ebbas farmor. Jag passade på och skura ur ugnen när jag hade barnpassning ;) Imorgon ska jag träffa en tjej som heter Annika som väntar sitt första barn. Ska bli kul att träffa någon här på norrsidan :) Sen ska här städas så det blir rent och fint tills på söndag. Får se när vi börjar baka. Owe har fått i uppgift att baka bullar. Hans blir så fina. Själv ska jag göra några olika sorters kakor och sen tårta såklart. Jag ska ju ha öppethus på söndag och det känns jätte kul att inte riktigt veta när och vilka som kommer exakt. Ibland behöver man lite mer spänning i tillvaron :P

Mamma: Jag önskar mig bidrag till nya möbler, alt presentkort på IKEA :P

Bjuder på lite bilder från i fredags







Kommentarer

Postat av: doran

Publicerad 2012-06-11 00:44:44

gillade Timmy presenterna förresten? ses på söndag! :) kram på er

Postat av: Linnéa - Mamma till Ebba

Publicerad 2012-06-11 11:17:57

Han gillade dom jätte mycket :) det gör vi! Kram

Postat av: Emma

Publicerad 2012-06-15 21:33:34

Tack så mycket vännen! Ha en fin helg! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela