linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

...

Publicerad 2012-01-31 23:53:32 i Allmänt,

Mår lite bättre nu. Allt såg jätte bra ut hos BM. Bebisen följer kurvan super bra, mitt blodtryck var lågt och jag har sammanlagt gått upp 5 kg under hela graviditeten. Det gjorde mig riktigt glad! Dessutom kunde vi byta ut nästan alla BM tider så Owe också kan få följa med. Skönt att ha honom vid min sida och dela allting tillsammans.

Vi har gått igenom alla kläder till lillkorven idag. Kompliterade med två par byxor så nu ska vi ha så vi klarar oss :)

Sovgott allesammans. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela