linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120129

Publicerad 2012-01-29 14:20:05 i Allmänt,

Idag känns det verkligen som söndag. Jag är helt slut! I fredags blev vi bjudna på tapas hemma hos Micke, Anna och Vincent. Vi pratade en massa, åt och drack gott. Jag hittade ett alkoholfritt vitt vin på systemet som jag gillade :) Vi kröp inte ner i sängen förns frammåt 3 tiden så det blev en skön sovmorgon på lördagen. Sen var det dags att fira svärmor som fyllde år. En massa god mat och fika fick vi i oss. När vi väl kom hem så kröp vi upp i soffan och tittade på Män som hatar kvinnor.

Idag känner jag mig småförkyld. Jag tänkte hänga upp våra kläder i klädkammaren och bara ta det lungt. Ev åker vi en sväng till Tyresö också. Så blir det pizza till middag för vi inte har hittat våra tallrikar ännu haha!

Vad hittar ni på idag? Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela