linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120126

Publicerad 2012-01-26 13:10:35 i Allmänt,

Nu är det inte mycket kvar innan klädkammaren är klar :) Owe ska fixa grundarbetet till plätten i hallen där klinkersen ska sitta, sen kommer Robban och hjälper till och sätta plattorna ikväll. Det är skönt att det går frammåt! :) Nu ska vi strax käka lunch, får se vad jag hittar på sedan. Börja på en ny bok kanske? Läste ut en bok i förmiddags :)
Bebben ligger just nu med huvudet neråt och har hicka, det känns otroligt konstigt när magen hoppar och man känner det "där nere" Haha!

Hoppas ni har en fin dag. Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2012-01-26 17:17:10

Hihi ja det känns som att man har en klocka som tickar:) Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela