linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120117

Publicerad 2012-01-17 18:06:45 i Allmänt,

Har haft en trevlig dag idag :) Träffade Doran inne i stan, shoppade lite och snackade skit. Hade tänkt shoppat lite till men lite strul med överföringar så var det lite tomt på kontot. Men men, bättre shopping nästa gång ;)

Snart ska vi fortsätta skruva kök, sopa ur källar förrådet och sedan bära ner lite grejer som ska stå där. Skönt att få bort lite grejer från lägenheten :)

Simma lugnt! Puss på er ♥

Doran: Tack själv! Haha jo vi grävde runt bland kartongerna igår kväll och hittade dom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela