linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120102

Publicerad 2012-01-02 12:47:12 i Allmänt,

Nytt år och nya möjligheter :) Nyårsafton var jätte trevlig med god mat, trevligt sällskap och spel. Jag var riktigt stolt över menyn jag komponerat ihop själv och efterrätten var to die for! En vit chokladpanacotta som jag kommer göra om många gånger hehe :)
Idag är en sämre dag. Jag har ont igen och mår illa så det blir att ta det väldigt lugnt. Ska strax försöka få i mig lite lunch bestående av kycklingklubba och grönsaker. Då kanske kroppen blir glad :)

Tänkte bjuda på lite bilder från nyår. Varsågoda ;)











Ps. Är inte så rädd som jag ser ut på bilden hehe ;)
Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2012-01-03 11:49:54

Himla gullig bilden på Vincent blev:). Tack för ett gott slut!:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela