linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Namn

Publicerad 2012-02-23 12:28:38 i Allmänt,

Jag sitter och kollar runt på olika sidor på olika namn till våran lillkorv. Vi har ju några namn som vi verkligen gillar men vi är fortfarande inte helt säkra. Jag tror inte vi kommer kunna bestämma oss förns den har tittat ut.

Vad ska ni hitta på idag? Jag väntar på att gubben ska sluta så ska vi vara borta hela kvällen. Bauhaus, Ikea, Clas Ohlson, Ica Maxi står på agendan idag. Full rulle helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela