linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120216

Publicerad 2012-02-16 10:42:33 i Allmänt,

Vi hann aldrig med Byggmax igår, men vi hittade det vi skulle ha på de andra ställena :) Nu har vi alla delar till köket hemma, + en stomme för mycket haha! Owe´s kommentar var bra när han såg att vi köpt för mycket. Nu har Humle och Dumle varit i farten igen!

I natt har jag sovit som en kratta igen, vaknar vid 1 och måste på toa, vaknar vid 5 för samma sak, sen somnar jag inte förns 7-halv 8 igen. För att somna om igen måste jag gå upp och äta också. Jag antar att det är kroppen som börjar förbereda sig på bebis :)

Ja hjälp, snart kommer bebisen. Väskan med våra kläder är iallafall packade så det känns bra, och nu har vi köpt hem allt till den lille. Så nu är vi redo. Men den får gärna stanna inne ett tag till. Igår gick vi in i v.38. Magen är större än någonsin och det är inte bekvämt längre hehe.

Bjuder på en magbild senare ikväll :) Idag ska jag kila över till Steivor och Tuva och hänga med dom. Det är så roligt att se hur den lille tjejen utvecklas!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela