linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120210

Publicerad 2012-02-10 13:10:18 i Allmänt,

Hallå kära vänner! Hoppas ni mår fint :) Själv mår jag ganska bra. Jag myser fortfarande omkring i pyjamasen och klockan slår strax 1. Härligt! :D
Igår var vi på kontroll hos Bm. Bebisen är nu nästan helt fixerad och börjar nu lägga på sig lite hull :) Dock står vågen stilla och jag har fortfarande bara lagt på mig 5 kg. Våran lilla bebis var inte glad efter att bm kände och klämde på magen, utan gav henne några rejäla sparkar i handen haha! Envis som sin mor ♥ Järnvärdet ville hon kolla också och det var toppen. Även blodtrycket var lågt vilket känndes bra. Min barnmorska får mig alltid att känna mig så jäkla bra. Att jag är född till att bära och föda barn vilket är en helt otrolig känsla! Jag gillar verkligen min Bm! :)
Igår lyxade vi till det och åt middag på Olearys, så jäkla smarrigt. Med mat i magen satte vi oss i bilden och styrde söder ut, mot Södertälje. Där tog vi en snabb fika hemma hos min mamma, och sedan åkte vi vidare till min pappa och hämtade upp vår nya diskbänk. Så nu står den här hemma och vi kan börja bygga kök i helgen :) Kanon! Vi ska bara åka till Tälje en sväng imorgon igen, jag ska besöka min fina frissa och få barret iordning. Som jag längtat!
Hoppas ni får en mysig fredag. Puss på er! ♥



Gårdagens smarriga middag!

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2012-02-10 16:28:19

Skönt att få håret fixat!Minns att jag fixade det 5 dagar över bf. Man måste ju va snygg på förlossningen;)Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela