linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120821

Publicerad 2012-08-21 19:37:18 i Allmänt,

 
Ebba på väg till Kista idag
 
Inatt kl 00:16 föddes min lillebrors dotter Nellie. Så för första gången kan jag titulera mig som faster Linnéa :)
 
Dagen har varit lugn då jag har varit grymt trött. Somnade inte förns vid 3 inatt och sen vaknade vi igen halv 8. Fick sova en timma senare på förmiddagen som tur var :)
 
Imorgon öppnar Öppnaförskolan så då blir det en tripp dit. Hoppas jag kan hitta några fler mamma lediga i närheten som man kan umgås med på dagarna :)
 
Hoppas allt är bra med er ♥
 

Kommentarer

Postat av: caroline

Publicerad 2012-08-22 11:23:13

ooh vilken sötnos.. Alltså wilda kunde skrika 1-2 timmar i sträck på kvällarna, är det så hon gör? Det finns ju också nåt som heter nattskräkc för småbarn och behöver inte heller vara kolik. Men wilda va lite skrikig på kvällarna till kankse 3 månader och sen så slutade det, men det var ju allerig.

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-08-22 21:37:33

Så himla söt!

Postat av: caroline

Publicerad 2012-08-23 21:02:14

Vad skönt. kan ha varit någon period bara =) Stora tjejen ju. Yes, nu blir det giftemål, fast först nästa sommar. men det är en hel del. Nu har vi ändrat kyrka närmare den festlokal vi ska ha så det har varit lite velande.. hehe. Men det är roligt =) hoppas ni mår bra. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela