linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120814

Publicerad 2012-08-14 17:50:22 i Allmänt,

 
Älskade barn vad jag tycker om dig!
 
Här i bloggen ekar det tomt I brist på tid och ork. Här har det hänt en massa. Vi har hållit på att gå i bitar pga koliken. Nu har min mamma kommit in som räddaren i nöden och haft henne hos sig en del så vi får vila. Nu på fredag så åker vi och lämnar henne igen så ska mamma ha henne till söndag. Så på fredag ska jag ut på galej med några av tjejerna. Vi ska ut och käka och gå på stand up och Owe passar på att gå ut och käka och dricka bira med sin bror. På lördag ska han och jag ha en dejt. Vi tänkte gå ut och käka middag och gå på bio. MYS! Jag ser fram emot denna helg väldigt mycket!
 
Idag var vi på 5 månaders kotroll på Bvc. Ebba är nu 65 cm lång och 6950gr tung. Stora tjejen!
 
Hoppas allt är fint med er. ♥

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2012-08-14 23:30:02

Stora tjejen!:) Längtar till fredag!! :D

Postat av: caroline

Publicerad 2012-08-18 12:03:14

Ammar du Linnea? Hon kan inte var komjölksallergiker då? Det var ju därför wilda va så kinkig och spydde så mycket i början. Hör med ditt bvc om det kan var nåt sånt. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela