linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120425

Publicerad 2012-04-25 10:39:15 i Allmänt,

Hej på er! Natten har varit sisodär. En del vaket. Ebba har käkat och somnat vid bröstet, sen sovit en timma eller två för att sen vakna igen för mat. PUH! Men det är ju ändå väldigt mysigt :)

Idag händer inte ett smack. Owe ska mecka bil då våran är trasig, och sen lacka fönsterbrädan till köket så vi får den på plats snart.

Imorgon har vi planer att besöka babycafét i kista :)

Ha en fin dag! Puss ♥

Kommentarer

Postat av: Mia

Publicerad 2012-04-26 21:16:41

Har utmanat dig i min blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela