linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120419

Publicerad 2012-04-19 16:25:23 i Allmänt,

Hej på er! Här rullar allt på som det ska. Imorse fick Owe sova lite längre och ostört igen, så jag hoppas han kan göra detsamma för mig i helgen hehe. :) Jag har i skrivande stund precis tryckt i mig en findus låda. Fisk med mandel och potatismos. En av favvoriterna! ♥ Har en känsla av att middagen blir sen hehe. Ikväll kommer även Ebbas farbror på besök. Kan tänka mig att han är nyfiken på hur det går med lägenheten. Fast jag tror nog mest han vill snusa bebis haha :D

Imorgon är det dags för vägning på BVC igen. Sen åker vi och storhandlar. Dom hade extrapris på blöjor på Maxi denna vecka :)

Ha de fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela