linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120417

Publicerad 2012-04-17 13:04:38 i Allmänt,

Hej på er! Natten var ganska bra. Vi har fått sova lite :) Owe fick lite sovmorgon, jag tog upp Ebba vid 8 och höll oss inne i vardagsrummet. Babygymmet var poppis, där låg hon en bra stund. I skrivande stund ligger korven och sover och vi passar på att pyssla här hemma. Owe sätter handtag på luckor och lådor på garderoberna och jag håller på och plockar.

Nu ska jag fortsätta innan hon vaknar. På återseende :)

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2012-04-17 14:48:48

Härligt art höra att allt verkar gå så bra! Hon är så söt er lilla tjej! Kram

Postat av: Caroline- Mamma till Wilda

Publicerad 2012-04-18 20:39:18

Haha, ja läste toaletten, tänkte vad fan gör ni där inne=) Haha.. vad skönt att det går bra med Ebba =)

Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Publicerad 2012-04-19 10:28:33

Förstår att hon börjar intressera sig mer och mer! Vips så har hon blivit så stor att hon tar tag i en skallra (medvetet);) Det går för fort! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela