linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20120416

Publicerad 2012-04-16 20:42:13 i Allmänt,

Hej på er! Idag var vi till Astrid Lindgrens barnsjukhus med Ebba för hennes röntgen. Hon hade inte sovit mycket inatt eller på dan så hon var rejält trött när vi kom dit. Hon somnade som hon skulle och kunde göra undersökningen utan narkos till våran glädje :) Nu väntar vi på provsvar.

Imorgon blir vår skrutt hela en månad. Tiden går verkligen sinnessjukt fort men jag älskar det. Att vara mamma är det finaste och bästa jobb jag haft.

Nu vet ni att vi lever ;) Puss på er ♥

Kommentarer

Postat av: Anna- Mamma och Socionom

Publicerad 2012-04-17 11:16:38

Grattis Ebba 1 månad!:) Kram

Postat av: Karin

Publicerad 2012-04-17 15:56:15

Grattis i efterskott! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela