linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Uppdatering

Publicerad 2011-09-26 23:12:33 i Allmänt,

Jag tror faktiskt vi ska ge oss in i budgivningen av lägenheten vi tittat på idag. Det är bra läge och allt, det enda negativa är att man vill renovera heeeela lägenheten. Jobbigt jobbigt men det positiva är ju att man kan göra den till sin egen, och att vi troligen får igen den kostnaden när vi säljer nångång i framtiden :) Får se hur det blir med lånelöfte och vad värderingen av våran nuvarande lägenhet blir :) Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela