linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110915

Publicerad 2011-09-15 14:58:42 i Allmänt,

Ny dag- nya tag. Började morgonen med att läsa DN, och äta en god frukost. Sen tog jag tag i körkortsteorin igen. Satt ner med ett långt kapitel och alla frågorna, och det gick bra. Sen skulle jag vidare till nästa kapitel, miljö frågorna, och helvete vad jag körde fast. Efter ett litet nervsammanbrott så lyckades jag ta mig i kragen och lösa några frågor, men nu ger jag upp! Nu ska jag mysa ner mig i soffan, med lite kaffe, mörk choklad och titta på  The real housewives of New Jersey. För de förtjänar jag! Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela