linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Underbara barn!

Publicerad 2011-10-14 16:52:01 i Allmänt,

Det var en ganska trevlig mässa :) Vi gjorde ett riktigt fynd! Vi köpte ett babyskydd från Britax för 799, istället för 1699:- Det kallar jag för en bra deal! :D Hittade även en mobil till spjälsängen och en fin nalle att ha där :) Plockade på mig en del gratis grejer också.

Ikväll ska jag och älsklingen käka kött, kroketter och beasås! Så smarrigt! Härligt med lite extra till helgen :)

Tror jag ska ta en liten fruktstund nu så jag klarar mig till middagen. Puss ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela