linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111028

Publicerad 2011-10-28 12:41:36 i Allmänt,

Det är en väldigt grå trist fredag. Här har det inte hänt mycket denna morgon, låg kvar i sängen tills klockan nästan slog 11. Jag är sååå trött för jämnan. Snart ska vi åka och handla lite, vi jobbar på att tömma frysen. Dags att frosta av den, så vi behöver komplitera lite grann så man får hela måltider hehe. Ikväll blir det lite grekiskt till middag. Kycklingfilé, grönsaker, feta, tzatziki i pitabröd. Mums! :) Jag ska försöka övertala gubben min att svänga förbi en godis affär vi har här uppe med hur många sorter som helst! Dock är det extremt svårt att plocka lite grann ;) Blir säkert en jätte påse haha!

Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela