linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111013

Publicerad 2011-10-13 19:40:50 i Allmänt,

Vilken respons i förra inlägget! Jätte kul :D Mer sånt tack! Haha! Hoppas ni alla har haft en bra dag. Själv har jag tagit tag i en massa måsten och promenerat till Kista. Jag och Owe startade upp ett gemensamt konto så hädan efter så kommer vi att ha gemensam ekonomi :) Vuxen poäng!

Imorgon ska vi åka till Älvsjö och gå på Underbara barn mässan :) Ska bli jätte intressant och gå runt och titta på allt!

Fotat lägenheten har vi gjort också, bilderna kommer strax upp i ett separat inlägg :)

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela