linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111010

Publicerad 2011-10-10 22:26:29 i Allmänt,

Gokväll kära vänner! Hoppas allt är bra med er. Själv rullar allt på. Idag har vi plockat det sista, och fluffat kuddar inför en privat visning som våran mäklare skulle ha för några intressenter. Och vet ni, den vart såld! Vi slipper att ha visning och fotografering och allt sånt. Känns jätte skönt att ha det överstökat. Vi var iväg till Husman&Hagberg och skrev på kontraktet nu på kvälls kvisten.

Idag firar jag och Owe 2½ år tillsammans. Dessa år har gått så himmla fort! Jag älskar han mer och mer för varje dag som går. Och jag är väldigt tacksam över att han älskar mig lika mycket tillbaka.
Tänk, om ett halvår sitter vi han och jag med en liten i famnen. Då är vi 3 ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela