linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111129

Publicerad 2011-11-29 17:01:20 i Allmänt,

Åkte runt och tittade lite i affärer igår. En julklapp och en fin filt till lillen fick följa med oss hem :) Imorgon ska vi troligtvis åka ut till Owes bror och gå igenom deras babykläder. Skönt att veta hur mycket vi har, och vad som saknas :)

Idag fick vi lite jobbiga nyheter. Känns som någon dragit bort mattan under våra fötter. Vi får reda på hur det står till senare i veckan så jag ska försöka att inte måla fan på väggen. Men det blir svårt. Till er nyfikna så är det inte bebisen det handlar om iallafall :)

Hoppas ni mår bra. Puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela