linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111121

Publicerad 2011-11-21 13:34:15 i Allmänt,

Idag är jag slut! Färdig! Finito! Jag gick upp super tidigt (7.40), eller super tidigt för att vara mig. Gjorde iordning mig och åkte till barnmorskan med fastande mage. Där kollade hon järnvärdet och sen mitt socker, och allt såg fin fint ut. Hon mätte magen och jag fick ett sf mått på 24, vilket också var bra. Dock var det svårt att få höra hjärtslagen, ungen vände på sig och bökade när det var dags. Antingen så har jag en riktigt blyg en i magen, eller ett busfrö hehe :)
Bm gick iväg och blandade iordning min goda (ironi) grogg, jag har aldrig smakat nått så sött. Fy fan! Satt i mig glaset och sen fick jag sitta i väntrummet i 2 timmar. Owe kom och gjorde mig sällskap efter nån timma. Ett stick i fingret senare fick vi veta att allt var super och att vi nu fick gå och äta frukost. Halleluja! Jag firade med en ostfralla, winerbröd och en dricka hihi.
Vi åkte till husby och hämtade ut baby to be boxen på apoteket, sen tog vi en prommis hem.

Nu ska jag njuta av lite kaffe,sen spenderar jag nog resten av dagen i soffan och läser tidningar.

Puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela