linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111117

Publicerad 2011-11-17 18:35:13 i Allmänt,

Idag tog jag en promenad med Steivor, Tuva, Camilla och Dinos. Jisses vad dom där ungarna växer fort! Dom fyller 1 år i slutet på december. Vi promenerade till Kista. Där blev det en lunch och lite bus och lek med barnen. Jag shoppade en söt liten overall till våran plutt! :) Jag kan inte riktigt förstå att det går så fort som det gör. Trots att jag har en svår graviditet med mycket illamående och krämpor så är det såååå värt det. Det är så obeskrivligt mysigt när det sparkar och har sig där inne! Jag har dock fått lite panik. Jag har insett att jag faktiskt är i vecka 25 nu, och att om sisodär max 17 veckor så kommer den att komma ut. HJÄLP! Jag ska fortsätta att läsa på om just förlossningen, ju mer jag vet desto lugnare känner jag mig.

Gubben är i Tyresö och hämtar hem bilen samt umgås med sin bror med familj så jag har lite egen tid :)

Hoppas ni alla har det fint! Puss på er ♥


Här är overallen jag köpte! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela