linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111102

Publicerad 2011-11-02 16:04:49 i Allmänt,

Hallå där! Jag sitter och håller på att fylla i blanketter till Försäkringskassan, har fått förlängd sjukskrivning en månad till, men hon tyckte även att jag skulle ansöka om graviditetspenning nu så det är klart. Hon tyckte verkligen det var på tiden så att får njuta av sista tiden och inte oroa mig hur det ska gå, om jag måste tillbaka till jobbet eller inte. Men det här med försäkringskassan är en jäkla djungel. Jag ska försöka boka tid med chefen så vi kan fylla i alla papper tillsammans som skall skickas in. Ska bli jätte skönt att slippa oroa sig mer, för detta ligger konstant och gnager i bakhuvudet.

Efter läkarbesöket sprang vi på Marina och co :) Väldigt trevligt att säga hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela