linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110502

Publicerad 2011-05-02 14:39:20 i Allmänt,

Och så var vi inne i maj. Jisses vad tiden går, jag hänger inte riktigt med. Jag har jobbat hela helgen, men har även hunnit med lite valborgs mys med Owe och hans familj. Lilla Bea, Owes brorsdotter var super mysig och kröp upp och skulle gosa med mig på kvällskvisten. Underbart ♥

Jag längtar som en tok till semestern, eller till sommaren överhuvudtaget. Man blir så mycket piggare direkt när det blir ljust och varmt, idag vill man bara sitta inne, och det gör jag. Har en sjuk sambo som är hemma så jag får ta hand om honom.

Vi har börjar planera sommaren redan. De blir kryssning med vänner till oss, bröllops fest, skärgårs vistelse, bilåkning, massor med sol och bad, och desstom: Mallorca! Vi åker tillbaka till samma ställe där vi var i oktober 2009. Detta kommer bli en helt underbar sommar :)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela