linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110624

Publicerad 2011-06-24 09:01:01 i Allmänt,

Godmorgon solstrålar! Det är midsommar! Det ska bli riktigt trevligt att kunna fira, då jag har jobbat denna dag dom senaste 3-4 åren. Nu känns det lite skit samma att jag ska jobba resterande dagar av denna helg.

Idag ska vi åka ut till Tyresö och fira. Hem till Owes bror med familj, vi blir ett sällskap på nästan 10 personer. Ska busa extra mycket med trollungen Bea också. Hjärtat smälter varje gång jag träffar henne!



Jag och busungen

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-06-25 13:50:44

Du är barnkär och go:) Kanske kan ses någon gång nästa vecka bara du och jag?:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela