linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20110621

Publicerad 2011-06-21 09:31:43 i Allmänt,

Godmorgon! Jag har nyligen stigit upp, snoozade klockan en timma. Man blir jävligt lat när man varit hemma. Jag har inte jobbat på nästan 2 veckor. Men imorgon är det dags. Känns ganska bra, skönt att veta att man får lite lön iallafall ;) Jag räknar ner dagarna nu, endast 10 arbetsdagar kvar tills jag har semester. 10 dagar på 4 veckor. Jag ska inte klaga, right? ;)


Nu blir det en kopp java så jag kommer igång. Vad som står på dagens agenda återstår och ser. Renovering, kolla bil, en dejt med middag och bio med fästmannen? Får se vad dagen har att erbjuda :) En sak är säker. Jag ska tvinga honom att lägga in bilderna på datan så jag kan dela med mig av dom här. :)

 Ha de så bra ni bara kan! ♥

Kommentarer

Postat av: Anna-mamma till Vincent

Publicerad 2011-06-21 10:57:12

Synd att det blev att vi inte sa hejdå vid kryssningen. Jag hoppas vi ses snart igen! :) Middag och bio låter ju toppen!:) Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela