linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

Lista :)

Publicerad 2011-07-18 23:33:25 i Allmänt,

I brist på annat att göra så slänger jag in en lista!
 

På den här listan får du bara svara med ett (1!) enda ord.


1. Var är din mobiltelefon? Framför

2. Var är din andra hälft? Soffan

3. Ditt hår? Blött

4. Din mamma? Fantastisk

5. Din pappa? Blä

6. Det bästa du vet? Kärlek

7. Din dröm inatt? Pass

8. Din dröm/ditt mål? Bildafamilj

9. Rummet du är i? Vardagsrum

10. Din hobby? Familj

11. Din skräck? Kryp

12. Var vill du vara om 6 år? Resa

13. Vart var du igår kväll? Sängen

14. Vad är du inte? Ensam

15. En sak du önskar dig? Fortsattlycka 

16. Var du växte upp? Slöddret

17. Det sista du gjorde? Duschade

18. Dina kläder? Tvättkorgen 

19. Din TV? Stor

20. Ditt/dina husdjur? Inga

21. Din dator? Röd

22. Ditt humör? Lycklig

23. Saknar någon? Gammelfarmor

24. Din bil? Owe´s

25. Något du inte har på dig? Strumpor

26. Favoritaffär? H&M

27. Din sommar? Resande

28. Älskar någon? Mannen

29. Favoritfärg? Flera

30. När skrattade du senast? Nyligen

31. När grät du senast? Förrgår

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela