linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111229

Publicerad 2011-12-29 14:34:35 i Allmänt,

Vet ni hur jag skulle beskriva mig själv med ett ord idag? KLANTSKALLE. Jo förstår ni, vi var iväg och skulle storhandla på Maxi. Mitt i shoppandet får jag ont i magen och måste springa på toa. Precis innan har gubben ringt som ska hjälpa oss med badrummet och säger att han är där strax. Panik! Så jag är super stressad och glömmer väskan inne på toan och springer in till owe som handlar vidare. En kvart senare ska vi betala och då upptäcker jag att väskan är borta. Springer till toan och den är upptagen, går till kundtjänst och där har någon lämnat in den. Men plånboken är borta. Så nu har jag fått ringa runt och spärra kort efter kort. Som tur är har ingen utav korten använts. Men jag hade närmare 1000:- i plånboken som gått förlorade. Men men, jag är glad endå. Det kunde varit värre :)

Så mitt torsdagstips till er alla är att åk inte och handla under tidspress! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela