linneamariak

Sambo-Småbarnsförälder-Virrpanna

20111226

Publicerad 2011-12-26 11:31:40 i Allmänt,

Nu ska vi stoppa i oss lite frukost innan vi sticker iväg till Södertälje för 3.e dagen på raken. Idag ska vi hem till min pappa på lite mini jul :) Får se om vi fortsätter i lägenheten sedan. Igår skulle vi bara upp och spackla 2 hål, men det slutade med att allt vart spacklat och vi rev nästan alla tapeter i köket. Hoppsan! ;) Vi gick inte därifrån förns midnatt hehe

Ha en härlig dag mina fina! Puss! ♥

Kommentarer

Postat av: Mikaela

Publicerad 2011-12-26 12:40:05

Ha en bra dag ni med! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Linnéa

Min blogg handlar om mitt liv som småbarnsförälder. Jag bor i Akalla, en förort till Stockholm tillsammans med min sambo Owe och tillsammans har vi dottern Ebba som kom till världen 120317. Hoppas du finner den intressant. Välkommen!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela